i ii iii
thantophobia
scared of losing somenone you love;
iv v vi

Agak-agak Lah Der !
Sunday 11 March 2012 • 3:28 pm
Assalamualaikum :))
Agak-agak lah der kalau nak menipu pun. AISEYYMEN.. PANAS HATI NI ! 
Okehh, SKIN ni aku buat, susah payah, sampai 3JAM duduk depan lappy. Then, senang-2 kau cakap hasil kerja kau. Masa minta tolong bukan main manis lagi ayat yang kau keluarkan. Bila dah siap, jadi macam CELAKA lah pulak. Bukan aku nak malukan kau cuma mahu kau sedar. Jangan jadi 'LEMBU PUNYA SUSU, SAPI DAPAT NAMA.' 

ACC aku, SKIN aku MADE BY MIERA :)) skin ni yang kau pakai en. nak tipu apa ? 
Sebab aku yang tolong buatkan.

Ni ayat gula-gula kau !






agaknya, Miera pun CEDOI jugakk kot sebab tak suruh dia letak kredit.
Tapi takkan lahh tak reti-reti lagi kot ! 
Ini ada lagi satu mesej

 Dan Miera terasa sangat bila baca yang ini
maaflah, bukan nak buat anda malu tapi TOLONG JANGAN ULANGI PERKARA SEPERTI INI LAGI.
Miera ada banyak mata-mata. UNDERSTOOD ? Hargai kerja orang lain.

* SAPA MAKAN BABI TERASA HARAMNYA.


Intro




Archive




Instagram




Shout Out Loud!



credit


design and template originally by ayuni