i ii iii
thantophobia
scared of losing somenone you love;
iv v vi

Next Journey
Tuesday 13 December 2011 • 5:53 am

Holla blogger :)
Terasa seperti nak menghupdate sesuatu dekat blog sakai ni ^^
Tapi apa yeh ? Ohh ya, dgr cerita result PMR keluar 23 haribulan ni, OMG ! serammm nihh
Aku tak pasti apa yang harus aku buad sekarang, just duduk rumah, main game, online, makan, tidur. Itulah pekerjaan harianku di rumah. Hangout ? Berapa kali da mahu pergi keluar, btw, JUMAAT ni ada REUNION, aku tak pasti aku boleh pergi atau tidak, 25 aribulan ni MAK SAUDARA aku nak kawin, haishhh, byk betul lah masalah problemnya. After ambik result ni aku dah FORM 4, mungkin waktu tu aku terpaksa mengucapkan BYE BYE kepada D'AURORA. Aku tak tukar sekolah tapi mereka-2 yg berkenaan yang tukar sekolah. Aku tak paksa, mereka mempunyai cita-2 seperti aku. Itu haluan mereka. After form 4 aku naik tingkat 5, HAHAA ~ masa tu aku lah SENIOR :) terasa bangga disitu. Tapi aku perlu bekerja keras kerana tahun tu aku SPM, SPM menentukan haluan hidup aku.
For The Next Journey, aku nak sambung belajar, tak terfikir pun nak kawin. Then, kalau boleh aku nak belajar lahh kan kat luar negara. Aku nak jadi FASHION DESIGNER dan dalam masa yang sama aku nak jadi seorang PHOTOGRAPHER yang berjaya. Bab-2 melukis ni aku LOW CLASS sikit, tpi kalau PHOTOGRAPHER tu insya-allah, mungkin posisi aku masih tidak seberapa baik, dan aku sedang mencuba membaik pulihkan posisi aku. Aku akan belajar, dan kalau aku dah berjaya nanti, then masa korang kawin, korang paggillah aku as ur photographer. Aku berikan yg terbaik untuk korang :) insya-allah
Aku pun dah penat, masa untuk aku CLICK PUBLISH POST. Then fokus kepada GAME di FACEBOOK. HAHAA~ bukan selalu ^^


Intro




Archive




Instagram




Shout Out Loud!



credit


design and template originally by ayuni