i ii iii
thantophobia
scared of losing somenone you love;
iv v vi

Awesome (",) TAHNIAH =.=
Tuesday, 22 November 2011 • 8:38 am
SEMANGAT MALAYSIA MENANG !

Alhamdulillah, tahniah MALAYSIA ! 
waitt waitt ! bangkit sat ! mai nyanyi lagu NEGARAKU sat.
hangpa negara mana ni ? ta mao bangkit meh sini aku pi teranjang duk kat indon sana tu hah.
cepat-2 bangun dah nak mula dah ni !

Negaraku
Tanah tumpahnya darahku,
Rakyat hidup,
Bersatu dan maju,
Rahmat bahagia
Tuhan kurniakan,
Raja kita,
Selamat bertakhta,
Rahmat bahagia,
Tuhan kurniakan,
Raja kita,
selamat bertakhta.

hoorayyyy ! tepuk tangan tuk diri sendiri =.=
say hoorayy untuk MALAYSIA ^^
Tahniah buat KHAIRUL FAHMI, AHMAD MUSLIM, BADDROL BAKHTIAR
dan semua-2 yang membanggakan nama MALAYSIA :)

Percaya atau tidak ? Inilah MALAYSIA

Beribu-ribu rakyat MALAYSIA menanti kepulangan SKUAD HARIMAU MUDA :D

TAHNIAH seribu KALI TAHNIAH MALAYSIA :)


Kan betul apa yang aku tulis 

lagi pasal bola :))

Tak patut betul mereka ni...
Awokk ! awok kena lah sedar kalah dan menang adat permainan
Awok kenalah terima kenyataan yang MALAYSIA yang awok kata MALINGSIA tu suda menang ;D
Awok sepatutnya tidak poyo, tidak berlagak dan awok tidak sepatutnya  mencaci maki negara orang sesuka hati.
Ingat awok, jangan ulangi perbuatan keji itu lagi yahh !

MUAAAHHHHHHHH dekat HARIMAU MUDA terutama dekat MUSLIM ^^





Intro




Archive




Instagram




Shout Out Loud!



credit


design and template originally by ayuni