i ii iii
thantophobia
scared of losing somenone you love;
iv v vi

Ingat Lagi Tak ?
Saturday, 19 November 2011 • 9:34 am
Korang ! Ingat lagi tak kat kita ? Cuti sekolah dah mula, Kita risau lahh, sebab kita takut korang lupa kan kita :(
Tamao lupa en kita erhh ? Nak imbas kembali tak kenangan kita semua masa form 3 ? Mungkin dengan menatap gambar ni korang boleh ingat kat kita atau kat kengkawan lain :))

Inilah D'Aurora :)
dari kiri diri ; Eika AuroraNoura AuroraHanaEnny AuroraMiera Aurora
dari kiri duduk ; Lyya AuroraAzila AuroraHanis Aurora

Masa ni jamuan kecil-kecilan je :D
Tapi, best ! sampai dah tak larat nak makan, hehe

Ingat lagi ni ? Kita kan sehati sejiwa :)

Ni ingat ? yang dua org laki tu senior kita kann ?
Itu cikgu SEJARAH, rindu nak dengar suara cikgu mengajar kami sejarah :'(

Waktu ni ingat ? Kita baru habes main RUGBY :D
Penat tapi bestt ! Dapat pengalaman yang baru :))

Waktu ni posing baik punya.

Waktu ni kita hangout sama-2 kat batu gajah en ?
seronok :')


Intro




Archive




Instagram




Shout Out Loud!



credit


design and template originally by ayuni