i ii iii
thantophobia
scared of losing somenone you love;
iv v vi

SKRAP BOOK
Wednesday 19 October 2011 • 5:58 am
hari ini XTVT apa ? 
SKRAP BOOK :)
alhamdulillah, geng kami dapat NO 2 :D
okelahh tu daripada tada nombor kann :)
ta pyh tlis byk, just look the pictures :D


cikgu LAI memberikan penerangan :)
dengar betul-2


adam jadi GIRL ?
OMG ! no mention :P
aku ta bersalah, just check into NEWSPAPER


hoho ! KUASA VIP !
iloveuVIP :))


inilah aku :D
oleh kerana aku punya tulisan yang paling TOP ! aku dipilih untuk menulis nama ahli kumpulan, haha


suda siap :D luaran da chantekk, belum tgk dalaman lagi 


i loike GREEN

selepas habess XTVT itu, kami menuju ke MAKMAL 2 untuk XTVT seterusnya :)
penyampaian HADIAH dilakukan di MAKMAL 2 :D



jgn tanya aku ini GAYA apa :P


saya dan BESTFRENZ EVER :)


Intro




Archive




Instagram




Shout Out Loud!



credit


design and template originally by ayuni