i ii iii
thantophobia
scared of losing somenone you love;
iv v vi

Kesimpulannya ?
Wednesday 7 December 2011 • 5:17 pm


Hyep BLOGGER yg dihormati dan dikasihi :)
Miera tak tahu nak buat apa sekarang ni melainkan menceritakan apa yang terjadi pada aku hari ini. Apa yg terjadi yehh ? HAHAA ~ aku baru je balik daripada HOSPITAL IPOH. Tujuan utama aku ke sana adalah untuk melawat ayah saudara ku yg sakit :(  Sakit apa aku sendiri tidak mengerti. Semalam pagi dia baru je lepas melakukan pembedahan. Alhamdulillah, hari ini dia sudah beransur pulih :)
Masa ON THE WAY ke hospital adik aku menceritakan sesuatu kepadaku.
 Dia cakap 'Nanti ayah nak pergi GENTING HIGHLANDS' 
OMG !! Its it true ? Betapa hatiku berbunga riang. Tapi, BETULKAH ?
Bagi mungkin kot sebab company bapak miera dah lama tak buad FAMILY DAY :D
Masa 2009 FAMILY DAY buad dekat SUNWAY LAGOON :D
Miera jumpa abang NAZ. Seronoknya, tapi gambar tu dah padam le pulop. Hadoii. Masalah, masalah !
Tapi tamao le pergi GENTING, pergi CAMERON le, baru beshhh !
Tapi bagi MIERA, tak kesah le mana-2 pun, asalkan MIERA HAPPY :D
Mari kita bergembira :D 
So, kesimpulannya, tunggulah ayah miera buad anouncement :D ( betulkah ejaan ? tibai jelahh )


Intro




Archive




Instagram




Shout Out Loud!



credit


design and template originally by ayuni