i ii iii
thantophobia
scared of losing somenone you love;
iv v vi

I Do What I Want To Do !
Friday 7 June 2013 • 2:57 pm

Assalamualaikum & 안녕하세요


Cahh ! Post terbaru saya. Ada ke yang nak baca ? Whatever. Yang penting saya dah design blog saya dengan skin yang baru. Terima kasih pada mereka yang menolong. Mayra, Wana, Atiqah, WeHeartIt and so on. Jadi, mulai dari sekarang, saya akan mula aktif seperti biasa. Join semua giveaway, segmen dan pelbagai lagi. SPM tidak menjadi penghalang untuk saya terus dalam dunia blog. Asalkan, saya bijak membahagikan masa antara blog dan belajar. So, doakan saya supaya dapat buat yang terbaik untuk SPM nanti.

 Hari ini, hari mulia, Jumaat. Lepas jumaat mestilah sabtu, kemudian ahad. Seterusnya isnin !! Hahh ! Isnin dah mula sekolah balik. Mira tak siapkan apa-apa lagi. Kerja seni, projek akaun pun dah kemana, Mira tak tahu. Apa nak jadi dengan Mira tak tahulah. 24 jam dekat rumah hanya mengadap notebook ni je. Layan cerita Running Man, Drama Korea, Running Man, Drama Korea. Penat pun ada lah juga, sikit.

Masa cuti ni, Mira tak ada pergi mana-mana selain balik kampung. Banyak sangat kenduri kahwin. Antaranya, mak saudara Mira, dia pun kahwin jugak. Cahh, Selamat Pengantin Baru !! Nanti Mira update entry pasal kenduri kahwin ni. Hahhh, rindu kawan-kawan. Rasa tak sabar nak ke sekolah mula menyelubungi diri, tapi, bila fikir pasal kerja seni dengan projek akaun. Hmm, batal segala rasa tidak sabar tu. Rasa macam dah putus asa gila-gila.

Tapi ! Ingat segala cita-cita yang ingin dicapai. Segala penat lelah sebelum ini, Mira bangkit semula untuk terus berjaya. Insya-Allah, Mira boleh !! Apa yang penting, berusaha, berdoa dan akhir sekali hanya mampu tawakal pada Allah. Jadi, Mira akhiri post Mira kali ini dengan ucapan terima kasih pada mereka yang dah bantu Mira. Haha...

Labels: , ,



Intro




Archive




Instagram




Shout Out Loud!



credit


design and template originally by ayuni